11 Ocak 2014 Cumartesi

Merhabalar

1 numaralı post neşeli ve rengarenk ve biraz da yol gösterici olsun istedim. Bloguma bu gece ders çalışmamak için odamda hazırladığım ve kadim dostlarımın bir çoğunu, adeta Barış Manço'nun "El Salla" klibindeki gibi, tek bir karede toplayan bir görsel ile başlamak istedim. 

Blogun içeriğine gelirsek; öncelikli olarak bir süredir yazdığım absürd kısa öyküleri paylaşmayı planlıyorum, ama biliyorum ki arada kendimi tutamayıp konu dışı yayınlar da yaparım, o yüzden kesin bir ifade kullanmak istemiyorum.


Öykü konusuna gelirsek; aslında bu öyküler anlık olarak arkadaşlarımın önerdiği rastgele bir mekan ve bir kişi ile başlıyor, işin büyülü kısmı orada. Eğer ki yorum yapacak kadar cesur bir izleyici kitlesine ulaşırsam bundan sonra blog yorumlarından da mekan ve kişi kullanabilirim diye umuyorum.


Hepinize esenlikler diliyorum. Aslına bakılırsa esen kelimesinin tam anlamını da bilmiyorum ama pozitif bir veda sözcüğü olduğunu biliyorum. 


Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder